» zaloguj się      o serwisie | reklama | kontakt

dodaj zdjęcie do galerii   |  dodaj ogłoszenie   |  dodaj wydarzenie

 

na stronie jest 530 osób
wydanie 1475, 5 lipca 2008
ISSN 1733-0858

Glinoludy w Berlinie

reklamy

Opus - Centrum Edukacyjne

B.org > Wiadomości

Budynki szpitala powiatowego w Bolesławcu

2008-01-02, 11:54
1813 wyświetleń

Poradnie chirurgiczne będą zamknięte

Dyrekcja bolesławieckiego SP ZOZ-u poinformowała, że dwie poradnie chirurgiczne do 13 stycznia nie będą przyjmować pacjentów. Zdarzenia nagłe należy zgłaszać w izbie przyjęć.

Poradnie chirurgii ogólnej i urazowo-ortopedycznej do 13 stycznia nie będą ani rejestrować, ani przyjmować pacjentów. Ma to związek z unieważnieniem postępowań konkursowych dotyczących obu poradni i niskimi kontraktami, jakie Narodowy Fundusz Zdrowia zaproponował bolesławieckiemu szpitalowi. Dyrekcja SP ZOZ-u przeprasza wszystkich za niedogodności.

(informacja SP ZOZ/GA)

Opinie czytelników (60)

jeśli chodzi o chirurgię / o odzział/ to już dawno ten bałągan powinni zamknąć , szkoda pieniedzy na taki personel ./ zwłaszcza na pielęgniarki/ kompletna znieczulica i brak zainteresowania pacjentem. Tak więc jestem jak najbardziej za tym ,zeby dać panią pielęgniarką trroche czasu żeby pomyślały o swojej pracy . Wstyd drogie Panie , a moze keidyś Wy bedziecie potrzebowały opieki i co wtedy ????

2 stycznia, 12:25
~malgosia, bolesławiec, 83.x.x.163

brawo - niech ktoś pójdzie po rozum do głowy i nie da ani złotówki na ten horror. Powinno się zlikwidować ten szpital w całości.
Prywatne szpitale całkiem dobrze funkcjonują w oparciu o pieniądze z NFZ a ten moloch pogrąża się w długach. Wielkie budynki, wybitni lekarze z kontraktami za wielką kasę, drogie leki (bo koncerny muszą za coś fundować wycieczki panom/paniom doktorom) - nic dziwnego że to agonia za publiczne pieniądze.
Poza tym, chyba nie jest tak źle skoro opłaca się dojeżdżać lekarzom na kontrakty np z Legnicy...

Podobnie z Pogotowiem Ratunkowym - jeżeli lekarz w pogotowiu za JEDEN DYŻUR dostaje ok. 1000 zł to o czym my rozmawiamy?

A rada powiatu jeszcze chce im długi umorzyć....

Rozwiązanie - połączyć infrastrukturę obu szpitali, zwolnić i sprzedać te wielkie energochłonne budynki przy Jeleniogórskiej (będzie na spłatę długów) - czy obiekty szpitala na Tysiąclecia nie pomieszczą obu szpitali?
Poza tym przyjąć młodych, nieskażonych komuną, lekarzy na porządne kontrakty żeby dbali o pacjentów.

Kurczę, jakbym tam był menedżerem to wziąłbym to całe towarzystwo za mordę...

2 stycznia, 12:49
~sam, b-c, 172.x.x.248)

TEST NA DOCHODY:

Pokaż lekarzu co trzymasz w garażu??

2 stycznia, 13:02
~Dyzma, bolesławiec, 78.x.x.156

co z tego jak mają w garażu skoro nie mają na paliwo żeby wyjechać....

2 stycznia, 13:15
~sam, b-c, 172.x.x.248)

Temu towarzystwu jak to nazywasz tzn lekarzom nie dał rady nawet człowiek z zewnątrz. To towarzystwo ma i miec się bedzie bardzo dobrze To jedyna grupa zawodowa która nie musi sie martwic o nic. Do południa etat , po południu prywata. Pamietam jak mialo dojsc do przeksztalcenia w spolke bodajże w latach 2005 pracownicy otrzymali wypowiedzenia Potem nagle odstapiono od spolki po informacji rzdu że wszytkie państwowe szpitale dostaną po 5 mln /tak to fakt tak sie stalo/ Proszono potem pracownikow aby podpisywali stosowne oswidczenia o powrocie na stanowiska na tych samych zasdach warunkach płacowych itp. Lekarze się wypieli nie podpisali i zgodnei z prawem po okresie 3-mcznego wypowiedzenia otrzymali odprawy nastepnie niektórzy zatrudnili sie ponownie na tych samych warunkach. Extra myk no nie

Dopisano: 2008-01-02, 13:30
Niedawno zakupione lub wziete na kredycik bryki Lekarzy min do roku czasu :
Pani dr Katarzyna Mike - Dziekan - Renault SCENIC
Pan dr Szczepański - Mercedes ML czarniutki
Pani dr Renata Horbanowicz - Honda Civic

2 stycznia, 13:22
~myk, 83.x.x.106

Jestem przeciwna podwyżkom dla lekarzy (oczywiście są wyjątki ).Najpierw proponuję zmienić swoje nastawienie do pracy i pacjentów, a dopiero później krzyczeć za podwyżką!!! No niestety DOKTORKI, "jaka praca taka płaca". Moim zdaniem panuje ogólna znieczulica wśród lekarzy, tzn. nie ma kontaktu z pacjentem, jakiegoś zainteresowania z ich strony i bezinteresowności, a żeby mieć odpowiednią opiekę trzeba mieć tzw. chody.
Może by pomogło jakbyśmy mogli wybierać sobie lekarza prowadzącego na oddziale i wtedy on za wykonaną pracę dostanie odpowiednią wypłatę, czyli w efekcie ci najbardziej zapracowani i pożądani dostaną godziwą wypłatę. A nie że jeden przychodzi na dyżur i naprawdę poświęca ten swój czas dla pacjenta, a drugi odlicza godziny do końca (a jak nie dostanie odpowiedniego "upominku" to nie rusza swoich czterech liter) i obydwoje krzyczą za podwyżką.

2 stycznia, 14:12
~Lila, Bolesławiec, 83.x.x.225

Pozatym jest jeszcze cos takiego jak etyka lekarska Hipokratesa o której niektórzy nie tylko nasi Bolesławieccy lekarze zapominają. Dla nich tak naprwde to nieistnieje. Pokażcie mi lekarza /dotyczy calej Polski/ który po swoim definitywnym błędzie lekarskim orzeczonym przez sąd przeprosił pacjenta lub jego rodzinę, nie wspomne juz o zwolnieniu go z pracy.

2 stycznia, 14:48
~ETYKA, 83.x.x.106

nie jestem lekarzem, ale jak czytam powyższe wypociny to powiem wam tak - było się uczyć...

2 stycznia, 15:32
~lolek, 83.x.x.250

Własnie była relacja na zywo na TVN24 ze szpitala.

2 stycznia, 15:50
~Koleś, Bc, 83.x.x.95

Zamknąć i zaorać, a pacjenci do znachorów i wiejskich babek. Jedyna metoda na radykalne uzdrowienie sytuacji.

2 stycznia, 16:44
~prof. Wilczur, 79.x.x.86

no właśnie , było sie uczyć a w przypadku lekarzy to poiwnno być przez cały czas a nie dyplomik i koniec. To nie naprawianie butów , medycyna idzie do przodu a nasi znachorzy z Bolesławca co robią ? koniki , związki zawodowe ,pierdoły -a na doskonalenie swojego zawodu nie ma czasu i stad taka kicha w nowym roku , Panowie lekarze wyciągnijcie wnioski !!! nikt nie chce się u was leczyć chyba ,ze go zabiorą z ulicy w nagłym wypadku ! jako pacjentka dziękuje Bogu ,że mogę leczyć się w całym kraju bo inaczej czarno to widze . Praktyki prywatne kwitna i jakoś mili Panowie i Panie ,maja czas i wyjąsnią spokojnie .. czego to kasa nie robi ......

2 stycznia, 18:02
~malgosia, Bolesławiec, 83.x.x.163

Lekarze muszą się uczyć i zdobywać punkty edukacyjne i robią to w przeciwieństwie do szewców i magistrów co to po dyplomie zaczynają sie uwsteczniać. Co do zawartości ich garaży to powiem tak - większość naszego społeczeństwa sądzi, że skoro ja jestem uczciwy i nie stać mnie na taki samochód, jaki ma sąsiad to znaczy, że sąsiad jest złodziejem. Ktoś życzliwie opisał samochód - czrniutki mercedes ML- a może zobaczyłby jak ciężko pracuje również żona pana doktora.
Weźcie się lepiej do roboty, zamiast marnować energię na śledzenie kto jaki samochód kupił.

2 stycznia, 19:09
~lolek, 83.x.x.250

Lekarze, jak każda grupa zawodowa mają prawo walczyć o swoje. To wytykanie zawartości garaży jest niesmaczne i tylko bardzo ograniczona osoba mogła na to wpaść!

Wszystkie rządy od dawna niszczyły służbę zdrowia, co odczuwali najboleśniej jej pracownicy i pacjenci, a teraz jeszcze to szczucie społeczeństwa na jedną z grup zawodowych, która chce podwyżek, bo ma do nich prawo.

Jak mają lekarze walczyć o swoje z rządzącymi, którzy, co kadencję mieli mniej chęci i pomysłów na zajęcie się tą niezdrową sytuacją NFZ i tracili energię na martwienie się o życie nienarodzone i parady równości?

2 stycznia, 19:38
~Salome, 83.x.x.210

Niezmiennie " podziwiam" autorów, którzy ," wiedzą lepiej", chcą "brać za mordę" i wypisują równie podobne recepty na uzdrowienie lokalnego systemu ochrony ( bo nie służby) zdrowia. Dziwię sie zacietrzewieniu, wyrźnej nienawiści nawet. Nie rozumiem pragnień, sugerujących jakoby lekarzowi przynależna byłą bieda i stary Polonez. Przecież, szanowni pacjenci, zależni jesteście tak naprawde od swoich lekarzy. Gdy dotyka Was choroba, to po prostu musicie skorzystać z porady i leczenia i nie ma na to rady. Czasy komunistycznego zniewolenia lekarzy w Polsce na szczęście skonczyły sie, ale większość pacjentów tego nie dostrzega. Na Nowy Rok dostaliśmy fantastyczny prezent od Unii Eurpejskiej i nie możemy z niego nie skorzystać. To my podyktujemy teraz nasze warunki i nic nie będą znaczyć dla nas Wasze biadolenia i złorzeczenia. Szanujcie swoje zdrowie, porzuccie zgubne nałogi, uważajcie na siebie - bo leczenie będzie coraz trudniejsze i bardziej kosztowne. Przecież zawsze, nawet przy toastach, przypomina Wam się o znaczeniu zdrowia. Módlcie sie o Wasz Szpital Powiatowy, by nadal istniał, nawet taki biedny i stary. Nie liczcie na nowych, wspaniałych, lepiej wykształconych i empatycznych lekarzy. Takie rzeczy tylko w Erze, lub w prywatnych klinikach czy oderwanych o rzeczywistości serialach. Zyczcie swoim lekarzom w Nowym Roku lepszych pensji, grzecznych i wyrozumiałych pacjentów i nowych, porządnych samochodów. Wasza żółć wam szkodzi, wierzcie mi. Nie macie zadnych szans w starciu z lekarzami, trudno, czasy się zmieniły. Aha, w TVN, na który się powołujecie - marna wzmianka o naszym szpitalu - powiedzieli, że w Czechach, od dzisiaj pacjenci płacą równowartość ok. 4 pln za wizytę u lekarza - ubezpieczeniowego, oczywiście i bodajże 8 pln za dobę pobytu w szpitalu. Niebawem będzie tak i u nas.
Dbajcie porządnie o swoje zdrowie, to wazne!

2 stycznia, 21:44
~dottore, Boesławiec, 83.x.x.74

Ja nie mam nic przeciwko wysokim pensjom lekarzy, było nie było ważnej i (w przeważającej części) dobrze wykształconej grupy zawodowej. Problem tylko w tym, żeby zarobki te poprzedzone były SUMIENNĄ PRACĄ!! Jeżeli wciąż słyszy się z różnych źródeł, że w naszym szpitalu pacjent z guzem na jelicie leczony jest na żółtaczkę, jednej z pacjentek nikomu nie chce się skierować na odpowiednie badanie i kobieta umiera, bo lekarz bez żadnych badań wykluczył to czy tamto, innego pana doktora pielęgniarka bała się obudzić w nocy, więc pacjentka musiała cierpiąc doczekać do rana itd. Przykłady możnaby pewnie mnożyć i niejeden pacjent mógłby się tu wypowiedzieć. Więc nie dziwcie się Państwo Doktorostwo, że tyle dezaprobaty dla podwyżek jest w pacjentach.
Do Dottore:
jeżeli bardzo weźmiemy sobie do serca Twoje ostrzeżenia, to zostaniesz bez pracy, tak więc dla własnego dobra nas tak nie pouczaj...

3 stycznia, 00:12
~MJ, Bolesławiec, 87.x.x.92

Dottore-ta wypowiedź to szczyt bezczelności-jesli jesteś lekarzem to mi jest wstyd...."To my podyktujemy teraz nasze warunki i nic nie będą znaczyć dla nas Wasze biadolenia i złorzeczenia". A po nas choćby potop.... Zastanów sie co będzie jak powie dyrektor "nie" na twoje warunki i zostaniesz bez pracy bez pracy-namiot na ulicy postawisz i tam będziesz leczył?

3 stycznia, 00:45
~Lekarz, 83.x.x.106

Dobrych rad nigdy dosyć...Dostajecie je poza tym gratis, u prawnika należałoby zapłacic. Chorych, niestety, nie zabraknie, nawet, gdyby wszyscy porzucili zgubne nałogi. Człowiek kruchą istota jest...O robote zatem nie boję się.
Dlaczego z takim upodobaniem powtarzacie plotki? Jeśli ktoś w szpitalu w oczywisty sposób był źle leczony, lub popełniono błąd w sztuce, to są jeszcze prokuratorzy, sądy lekarskie i inne instytucje odwoławcze. Powtarzacie brzydkie plotki, nie mając dostatecznej wiedzy, pewności precyzji informacji, którą komentujecie w paskudny sposób. Postawcie sie w w sytuacji pomówionego, to nigdy nie jest miłe. Nie twierdze, że niepowodzenia w leczeniu sie n ie zdarzają, wiecej powiem, sa nader częste. Wszedzie, nawet w b. zamoznych krajach. Sepsa, na przykład, zbiera srogie żniwo od zawsze. Teraz zrobiło sie o niej głośno z powodów medialnych. Oczywiście "winni" sa lekarze. Ta nagonka jest nieznośna. Mam nadzieję, że doczekam ( oby w kraju) konca tych przykrości. Pamietajcie - zadowolony, wyspany, dobrze zarabiający lekarz, to lekarz przyjazny pacjentowi i usmiechnięty. To w Waszym interesie.Po co Wam ta wojna?
Pozdrawiam :)

Dopisano: 2008-01-03, 00:52
Do " lekarza"

Nie podszywaj sie pod lekarza. Doskonale wyczuwam, że nim nie jesteś...

3 stycznia, 00:51
~dottore, Boesławiec, 83.x.x.74

Jestem, jestem mogę to udowodnić-przetestuj mnie :)

3 stycznia, 00:56
~Lekarz, 83.x.x.106

wcześniej podpisałeś się w nienawistnych lekarzom postach jako MYK a potem ETYKA. Numer IP cię zdradza. Kłamca!!!

Dopisano: 2008-01-03, 01:02
za "Gwiazdorka" też robiłeś...

3 stycznia, 00:57
~dottore, Bolesławiec, 83.x.x.74

Nic takiego nie nie miało miejsca nigdy sie tak nie podpisywałem-ostatni raz pisałem w sprawie Piotra.D. nota bene pracuje chłop w pogotowiu w woj. opolskm-teraz dla odmiany jest laryngologiem tylko;-) i co z tym testem?

Dopisano: 2008-01-03, 01:09
dottore zamilkłeś......dlaczego? Tak się milutko rozmawia:)

3 stycznia, 01:02
~Lekarz, 83.x.x.106

Ale łżesz... popatrz na poczatkowe posty tego tematu- numer IP komputera jest taki sam. No i te treści... Normalny lekarz by tak nie napisał, może jesteś chory na... Szkoda słów.

3 stycznia, 01:14
~dottore, Bolesławiec, 83.x.x.74

a przyszło ci do głowy że to adres IP serwera? dla ułatwienia dodam że szpitalnego

3 stycznia, 01:16
~lekarz, 83.x.x.106

O byciu lekarzem mozesz sobie pomarzyc, najlepiej we snie!
Brzydki kłamczuch!

Dopisano: 2008-01-03, 01:24
No, zaczynasz puszczać farbę... Siedzisz sobie na tej centrali telefonicznej, obsrywasz lekarzy w nocy, a w dzień przymilnie mówisz "dzień dobry Pani/Panie Doktorze"
Oj, brzydko, brzydko. Po "owocach" twojej pisaniny widze, że nie jesteś lekarzem. Ale pomarzyć możesz, to wolny kraj...

3 stycznia, 01:20
~dottore, Bolesławiec, 83.x.x.74

"Nie macie zadnych szans w starciu z lekarzami, trudno, czasy się zmieniły". Ja z chorymi się nie ścieram nie walczę-staram się im pomagać..... Dottore coś mi się wydaje ze nie ja się podszywam

Dopisano: 2008-01-03, 01:33
I jeszcze jedno w nocy nie ma czynnej centrali-portier odbiera telefony i łączy na odpowiednie numery-sprawdź:-)))

3 stycznia, 01:24
~lekarz, 83.x.x.106

Ale [...]... szlachetny, co z pacjentami sie nie ściera, nie walczy, tylko pomaga... Lekarz, kolego ( nadal nie wierzę w twoje doktorstwo), czy chce czy nie, praktykując w kraju nad Wisłą( tu- Bobrem), po prostu musi od czasu do czasy własnie walczyc, aby zwyczajnie przeżyc w starciu z opresyjnymi, roszczeniowymi, chamskimi, agresywnymi i nieufnymi pacjentami. Gdybys był lekarzem, to bys to wiedział. Nie strugaj Judyma, nie wyrywaj moich zdań z kontekstu. Staraj sie nadal pomagac - otwieraj drzwi przed lekarzami, będą ci wdzięczni. Aha, i nie przestrzegaj mnie przed gniewem dyrektora. Ludziom potrzebni są lekarze a nie żadni dyrektorzy- to pasożyty i zdrajcy ( jesli sa lekarzami)- powinni w obliczu tej sytuacji po prostu sie zwolnic. To nie lekarze odpowiadaja za system, tylko [...], zakłamani politycy i dyrektorzy, to jedni z nich.
Czuwaj, gdzie tam w szpitalu jesteś. Ja idę spac.

3 stycznia, 01:53
~dottore, Bolesławiec, 83.x.x.74

28.12.2007 trafiłem do naszego pieknego szpitala na chirurgie to koszmar a tym koszmarem sa pielegniarki i pani chirurg nie wiem moze ona jet ordynatorm tego odddzialu taka niemila w okularach wie ktos jak ta mila kobieta ma na nazwisko powiesil bym dziwke

3 stycznia, 09:32
~LASU*&, BOLESŁAWIEC, 83.x.x.107

Hej Ty dottore czy Ty nam grozisz???? to teraz ja Ci pogroże, lepiej uważaj i bądź miły dla nas pacjentów, bo TY JESTEŚ DLA NAS a NIE MY DLA CIEBIE (czytaj: nie będzie pacjentów stracisz pracę) - tymbardziej, że nie słychać w Twoich wypowiedziach inteligencji, a co za tym idzie rozumu i dalej umiejętności lekrskich. A jak "mój drogi" coś Ci nie pasuje to jedź za tą kolorową granicę, a tam może nauczą Cię szacunku do pacjenta, a przede wszystkim pracy, a nie siedzenia w swoim "kantorku" i pierdzenia w stołek !!!!!!!
I nawet się nie przyznawaj, że jesteś ze szpitala w Bolesławcu, bo to Cię jeszcze bardziej pogrążą.

3 stycznia, 10:12
~Lila, Bolesławiec, 83.x.x.225

Do - LASU*&, BOLESŁAWIEC, 83.27.140.107 Ja rozumiem że mozna być zdesperowanym ale chyba przesadziłeś człowieku z tym okresleniem na koncu Tą Panią dr Jest Pani Wizgird i sądzę że wygrałaby z tobą sprawę o zniesławinie.

3 stycznia, 11:23
~ll, 83.x.x.106

Hej dottore
Przydałoby sie trochę więcej szacunku w twoich wypowiedziach łapiduchu. Bo pamiętaj że te "pieniądze o które masz prawo się upominiać" to "nasze" pieniądze. Fajnie jest kiedy się nie pyta skąd się one biorą a wskazuje się tylko swoje prawa. Weź pod uwagę np że gdybym nie oddawał co miesiąc kilkuset złoty na takich jak ty, to mógłbym je sobie odłożyć i przyjść do twojego prywatnego super wypasionego gabinetu i zapłacić ci za uczciwie wykonaną pracę. Wtedy kupił byś sobie wypaśnego mercedesa i nie mówiłbyś że to takie straszne jak zauważa się iż głód to wam nie doskwiera. Ale wtedy musiałbyś być dobrym lekarzem, płacić za studia itp. I dopiero wtedy byłoby dobrze słuchać twoich jęków że chcesz zarabiać trzy średnie krajowe. Teraz zaś w kiedy ja /raczej zdrowy nie korzystający z publicznej opieki zdrowotnej/ w imię solidarności społecznej płacę na leczenie innych osób na twoje studia i twoje mercedesa, twoje gadanie o prawie do żądania i stawiania żądań" brzmi po prostu ohydnie. Ale widać na medycynie nie uczą wstrzemięźliwości

3 stycznia, 12:29
~Radek, Bolesławiec, 80.x.x.6

Weźcie się k... do roboty wszyscy i przestańcie się interesować szpitalem!!
Zawsze można leczyć się w Gromadce u Pani Ś....;ona nie ma fury w garażu i leczy za darmo!!!!!!!!!!!

3 stycznia, 12:43
~matka Teresa, Bolesławiec, 83.x.x.106

zawsze staram się bronić lekarzy ale czytając żenujące posty dottore chyba przestanę. Cyniczny nadęty, mam nadzieję, ze to nie jest lekarz.

3 stycznia, 12:47
~lolek, 83.x.x.250

No tak. Wojna na argumenty trwa, a rację mają i pacjenci i lekarze. Ani jedni, ani drudzy nie są w stanie uzdrowić chorego systemu, któremu potrzeba zdrowych uregulowań prawnych. Wzajemne relacje na linii lekarz-pacjent zależą od ich kultury osobistej i wzajemnego szacunku. Opluwanie się pogłębi tylko niechęć między nimi, a przecież nie ma pacjenta bez lekarza, ani lekarza bez pacjenta. A tymczasem Poradnie w Naszym mieście nie będą przyjmowały pacjentów. I co z nimi? Co np. mam zrobić ja jeśli miałem umówioną wizytę u ortopedy 9 stycznia bo kończy mi się 33 dzień chorobowego? Zaświadczenie o zakończeniu leczenia, o zdolności do pracy sobie nie wydrukuję... Myślę, że takich "przyziemnych" problemów jest wiele

3 stycznia, 13:10
~janzet, Bolesławiec, 213.x.x.11

Nie chce mi się z wami gadac...
Wystarczy kilka słów prawdy a zaraz inwktywy typu, cyniczny, nadety itp. Wcale nie chcę Was obrażać, po co mi to? Widzę, że niewiele zrozumieliście, nie czytacie ze zrozumieniem i nie pojmujecie, że zmiany sa nieuchronne ( vide Czechy) Nie wystarczy mieć dostęp do netu i pisać obraźliwe słowa, należy mieć jeszcze trochę oleju w głowie, a z tym jest juz problem.
Przemyślcie raz jeszcze co napisałem. Nie ma powrotu do przeszłości. Czas na powazne zmiany. Niektórych pewnie zaboli, trudno. Szanujcie zdrowie...

3 stycznia, 15:40
~dottore, Boesławiec, 83.x.x.107

też nie chce mi się gadać... i kto tu mówi o inwektywach, ktoś, kto zna tylko chamskich, opryskliwych i roszczeniowych pacjentów? Innych nie ma? Może to tacy, co nie otwierają drzwi przed Panem Doktorem? Ja czytam ze zrozumieniem i wychodzi mi, że pisze to osoba arogancka bez krztyny życzliwości. A jednak nie wierzę, że jesteś lekarzem...

3 stycznia, 16:54
~lolek, 83.x.x.20

Masz racje

3 stycznia, 17:13
~Zdzicha, 83.x.x.106

do ~dottore zastanów sie co piszesz szanujcie zdrowie. Wiekszosc ludzi w przeciwieństwie do niektórych panów doctorów i pań pielęgniarek coś robi.A nie siedzi dupa na stołku i chce podwyzek i za co za ten szacunek do pacjentów .a tak propo w sylwestra bylem w aptec stoi sobie starszy pan chory na serce od rana czekal na lekarze wieczorem idzie po swoje lekarstwo daje recepte a tam co takie bazgroły ze sie doczytać nie idzie a na dodatek takiego leku nie ma w polsce i jak tu sie wkurzyć.A pani z apteki krzyczy do przerazonego dziadka co to jest to nie jego recepta itp.Ale lekarz ma prawo do pomyłki no nie

3 stycznia, 19:30
~mikołaj, bolesławiec, 83.x.x.31

nauczyliscie sie fachu za nasze pieniadze - bo my utrzymujemy szkoly i uniwersytety z podatkow

macie sprzet za nasze pieniadze - bo zakupuje sie go z naszych podatkow

otrzymujecie pensje z naszych podatkow, czyli iles tam procent pensji - ciezko zapracowanej
a wasza jedna miesieczna to niekiedy jedna roczna wiekszosci mieszkanców
pokazcie mi taki duzy odsetek bogaczy w innym zawodzie,
samochody za pieniadze ktorych ludzie w zyciu nie widzieli i nie beda widziec, domy jak z bajki.
potraficie wrocic z nocki i od razu gonic na wizyty prywatne bo pieniadz najwazniejszy -
DOSC jezeli chcecie wyjezdzac za granice to oddac pieniadze poniesione na wasza nauke.
I JESZCZE JEDNO - IDE W CIAGU DWOCH TYGODNI DO LEKARZA Z DWOMA ROZNYMI CHOROBAMI - TO DLACZEGO ZAWSZE PRZEPISUJECIE MI TE SAME LEKI TEGO SAMEGO PRODUCENTA-
MUSICIE WYROBIC TARGETY SPRZEDAZY, A W DODATKU NA BIURKU LEZA NOTATNIKI TEGO PRODUCENTA - myslicie ze narod ciemny

3 stycznia, 20:09
~zbulwersowany, cyrk na ......, 79.x.x.121

To sobie idźcie studiować i spędźcie 6 lat nad książkami jak inni imprezują lub studiują i pracują-na medycynie to jest raczej niemożliwe!!!!!!! plus potem łaźcie na kolanach żeby zrobić specjalizację i pracujcie przez kolejne 6 za śmieszne pieniądze w stosunku do wykonywanej pracy. Typowo polska zawiść! Ale jak doda bierze 80 tyś za koncert to jest ok, a jak lekarz sie dorobił to już źle,a jeśli chodzi o złe traktowanie przez niektórych lekarzy-w każdym zawodzie są czarne owce ale inteligentny człowiek najpierw szuka opinii o lekarzu a potem do niego idzie, a co do izby przyjęć-nie dziwcie sie, ze nie będą koło was skakać jak przyłazicie ze stłuczonym kolanem, gdy widza wypadki śmiertelne.To tyle.

3 stycznia, 20:33
~prawda w oczy kole, bc, 81.x.x.251

I ja płacę podatki na wykształcenie:hydraulików,tokarzy........na samorządowców........na wasze dzieci i ich nauczycieli-na wykształcenie tu piszących internautów-więcej obiektywizmu/zarabiają doktory dużo to mają większe progi podatkowe z których inni skorzystają./to do przemyślenia !!!!!!!.Prawo podatkowe obowiązuje każdego.To tyle dla demagogów.

3 stycznia, 20:52
~zdzich, to tu, 77.x.x.181

czlowieku co ma doda wspolnego z sluzba zdrowia, a co do czarnej owcy - to one domagaja sie podwyzek bo znam wielu lekarzy ktorzy nie marudza o pieniadzach gdyz starcza im to co maja

"nie dziwcie sie, ze nie będą koło was skakać jak przyłazicie ze stłuczonym kolanem, gdy widza wypadki śmiertelne.To tyle." -

nie my nie widzimy smierci bliskich osob!
panie doktorze ( prawda w oczy kole)- umiera czlowiek ostatnie godziny zycia a tu przylatuje lekarz i krzyczy do rodziny ze krwi do szpitala nie przywiozla i rzuca torba mowiac ze jej to nie obchodzi ale za godzine ta krew ma sie znalezc, krew jest i to duzo tylko jak ja dostarczyc wsiadasz w samochod i gnasz 200 km (sam sie malo nie zabijajac) do punktu krwiodastwa - przypadek z autposji - to jest madre
to jest wasze podejscie dla was tylko kasz sie liczy.
podajcie prawdziwe fakty o waszych zarobkach te na wszystkich etatatch i z prywatnych zrodel
to jeszcze mam do was pytanie - czy w polsce jest rejonizacja na uslugi medyczne?

Dopisano: 2008-01-03, 20:57
I ja płacę podatki na wykształcenie:hydraulików,tokarzy........na samorządowców........na wasze dzieci i ich nauczycieli-na wykształcenie tu piszących internautów-więcej obiektywizmu/zarabiają doktory dużo to mają większe progi podatkowe z których inni skorzystają./to do przemyślenia !!!!!!!.Prawo podatkowe obowiązuje każdego.To tyle dla demagogów.


ale czy ten hydraulik tokarz itd itd tak strajkuje jak wy,
pracuje, zarabia ciezkie pieniadze na ktore wy nawet nie popatrzycie

3 stycznia, 20:53
~zbulwersowany, cyrk na ......, 79.x.x.121

Ja podejrzewam dyskutanta "dottore", że jest kobietą oraz żoną jakiegoś lekarza, bo ten szczebiot to taki typowo babski. Widzę, że lubisz prowokować i udaje ci się to w 100 procentach.
A co powiesz o podwyżkach dla nauczycieli? Bo ja, widzisz, też studiowałem 6 lat (bez powtarzania!) i teraz niejednokrotnie mam do czynienia z często debilowatymi dziećmi lekarzy. Niestety inteligencja nie jest dziedziczna, nie przechodzi z pokolenia na pokolenie, w wielu przypadkach uskuteczniamy orkę na ugorze intelektualnym tych dzieci. Nie uważasz, że powinniśmy otrzymywać za to godziwe wynagrodzenie, a nie 700 zł na rękę w przypadku nauczyciela stażysty oraz 1500 zł w przypadku nauczyciela dyplomowanego z 30-letnim stażem?

3 stycznia, 22:48
~belfer, 87.x.x.92

belfer jesteś straszny frajer że za taką kasę robisz. Zamiast uczyc pracuj na budowie i nie płacz.

3 stycznia, 23:19
~..., b-c, 172.x.x.248)

No, no, belfer mnie ubawił, dostrzegając kobiecy szczebiot w moim pisaniu. To nie jestem taki krwiożerczy cham i arogant, co? a taki lolek twierdzi, że wszystkich pacjentów mam za opryskiliwych, roszczeniowych i chamskich. Oczywiscie, że nie. Wiekszośc chorych ludzi nie wykazuje takich negatywnych cech - na szczęście. Tych okropnych, trudnych, upierdliwych i nawet agresywnych jest jednak dużo i to jest jak ta łyżka dziegciu, potrafi obrzydzić prace, zepsuc cały dzien, spowodowac, że ma sie dosyc. No dobra, trochę przesadziłem w zapale retorycznym pisząc, że " To my podyktujemy teraz nasze warunki i nic nie będą znaczyć dla nas Wasze biadolenia i złorzeczenia" zostało to zrozumiane dosłownie, a to przecież taka figura stylistyczna, co nie zmienia faktu, że będziemy miec wreszcie więcej do powiedzenia i przestajemy być" białymi niewolnikami" panów dyrektorów, panów ordynatorów, panów profesorów ( uczelnie medyczne) a także niektórych pacjentów, którzy nigdy nie wykazywali zrozumienia dla polskiego lekarza w PRL-u, ktorego traktowali jak zdobycz ustrojową w państwie władzy robotników i chłopów.
belfrowi, przedstawicielowi grupy polskich nauczycieli szczerze współczuje! Nie bolą mnie nawet kąsliwe uwagi na temat skretyniałych dzieci lekarzy, bo to rozpacz przez niego przemawia. Mógłbym odgryzać się podobnymi kwiatkami na temat dzieci nauczycieli, ale to nie ma sensu. Mam nadzieje, że i wy niebawem " wybijecie się na niepodległość", na pewno na to zasługujecie - mówie szczerze. Irytuje mnie niezmiennie polska bezinteresowna zawiść, polskie piekło, nienawiśc do bliźniego, któremu powodzi sie lepiej, który jest lepiej wykształcony i potrafi czerpać z tego profity. Tak dzieje się w całym cywilizownym swiecie, do którego ponoc aspirujemy. Ale nie u nas! Homo sovieticus się kłania, a raczej zwija się w coraz bardziej pokracznych konwulsjach nie przyjmujac do wiadomości, że czasy się zmieniają. Trudno, psy szczekają, karawana jedzie dalej.
\ lila straszy mnie " TY JESTEŚ DLA NAS a NIE MY DLA CIEBIE (czytaj: nie będzie pacjentów stracisz pracę)"- to naiwne stwierdzenie, ale faktycznie, jestem dla was, tak, jak i adwokat i notariusz jest dla was. W potrzebie potrzebujecie naszej wiedzy i działan. Tylko to będzie teraz więcej kosztować, proste. I jakoś tym grupom zawodowym nie wypominacie samochodów w garażach i nie każecie zwracac pieniedzy za studia w razie emigracji - dlaczego?
To tyle, kilka wyjaśnień późną nocą, do poduszki. Przemyslcie to w wolnej chwili. Naprawdę zycze wam zdrowia...

4 stycznia, 00:21
~dottore, Bolesławiec, 83.x.x.15

Dyskusja zabrnęła dość głęboko, ale może warto by było wrócić do artykułu wyżej i zastanowić się kto jest odpowiedzialny za niski kontrakt, zamknięte poradnie. Co (z)robiła dyrekcja (była) przez wiele miesięcy 2007 roku aby przygotować się do kontraktu z NFZ??? Jak się zawaliło sprawę z oddziałem ratownictwa, a wcześniej przystosowaniem izby przyjęć, to nie dziwmy się że tak mało pieniędzy dostał szpital na 2008???

4 stycznia, 08:25
~darekb, bc, 87.x.x.206

Ten szpital to dno, tyle długów a jedzenie dowożą cymbały ze Złotoryi. Oto przykład profesjonalnego zarządzania

4 stycznia, 09:30
~Marcin, Bolesławiec, 83.x.x.162

Hej Dottore
Podoba mi się to stwierdzenie o homo sovieticus i dalsze rozważania na temat "żyjemy w najgorszym kraju świata". Problem w tym że nie zauważasz, że sam jesteś (jeśli faktycznie jesteś lekarzem) przedstawicielem tejże grupy. Twoje wynurzenia na temat zarobków lekarzy i tego kto komu zagląda do garażu to nic innego jak unowocześnienie i ładnie ubranie w słowa PRL-owskiej zasady - czy się stoi czy się leży stówka się należy. Symptomem jest to żę o poprawie sytuacji w służbie zdrowia mówi się jedynie przez pryzmat zarobków lekarzy i pielęgniarek. Nie mówi sie o polepszeniu służby zdrowia tylko o tym żeby specjaliści zarabiali ileś tam średnich krajowych. A to budzi we mnie (choć nie uważam się za gorzej wykształconego od Ciebie) "polskie piekło". Bo jeśli TObie (lekarzowi) będzie się powodziło lepiej bo będziesz dobrym lekarzem - to jak mówi ulica - "szacuneczek". Ale tobie będzie się powodziło lepiej bo zabiorą mi i dadzą tobie. A jeśli uzasadnieniem "dania Tobie" jest tylko to że nosisz stetoskop to to cholernie mało.
PS.
Jestem za tym żeby lekarzom (jeśli wzrośnie składka zdrowotna) podwyższą pensję odebrać ustawowo możliwość dorabiania w prywatnych gabinetach. Tak dla ich dobra - żeby za wyższą pensję mogli wypocząć i dokształcać się. Tylko kto nas wtedy będzie leczył

4 stycznia, 11:18
~Radek, Bolesławiec, 80.x.x.6

Pomysł Radka, by odebrać możliwość dorabiania lekarzom prywatnie jest dobry, choć można go ulepszyć.
Często chodzę do lekarzy prywatnie, chciałabym dostać za to fakturę lub rachunek (tak, jak ja mam obowiązek to zrobić w mojej firmie prywatnej) i odpisać sobie ten koszt, choć w części od podatku. Wtedy byłoby o wiele mniej niezadowolonych. A tak trochę dziwi w praworządnym państwie to wkładanie minimum 50 złotych do szufladki. To chyba ten proceder tak nas złości.

4 stycznia, 11:56
~Pacjentka, 83.x.x.159

Do Pacjentki
Taki pomysł byłby niezły i chyba spowodowałby że ludzie zaczeliby chodzić do lekarzy prywatnych. Ale jak znam nasze Państewko oraz lobby takich lekarzy jak Dottore to raczej to się nie uda.Zresztą wydaje się że mogłoby to prowadzić do patologii - ludziska szli by do lekarza z katarem a ten przypisywałby im "chusteczki", a oni cenę wizyty odpisywaliby od podatku. Poza tym od dochodu zdaje się odpisujemy już składkę zdrowotną więc raczej kalapita. Czasami wydaje mi się że w całej tej sprawie chodzi o to żebyśmy leczyli sie prywatnie właśnie po to aby zatrudnieniu w szpitalach Dottor'owie mogli mieć dodatkowe źródło przychodów. Bo jak to jak to nie iść do prywatnego skoro na zwykłego dentystę czeka się miesiąc albo dłużej.

4 stycznia, 14:50
~Radek, Bolesławiec, 80.x.x.6

Ja wolał bym prywatną służbę zdrowia, nie musiałbym płacić składki na NFZ a za te pieniądze mógłbym wybrać lekarza, który jest dobrym fachowcem, odpowiada mi, i wiem że chociaż próbował bym mnie wyleczyć (o czystych i ładnych przychodniach nie wspominając). A tak muszę utrzymywać całą służbę zdrowia która i tak sama jest chora.

P.S. ~dottore tak krzyczysz że PRL przez nas przemawia to idź zobacz sobie do kilku szpitali w rejonie tam czas zatrzmał się w latach 70-80 ubiegłego wieku więc jak mamy się leczyć np.. korzystając ze sprzętu który pamięta Gierka.
Nie wiem jak was ale mnie odtrąca widok łóżka które ma 30 lat jeździ jak chce jest nakryte pościelą z początku lat 90 i ma materac, przypominający tapicerkę w dużym fiacie z jakiegoś pseudo skóropodobnego materiału, oraz bardziej przypomina siennik niż materac.
Rozumiem że lekarz to też człowiek i ma lepsze i gorsze dni ale bez przesady jeżeli lekarze chcą podwyżek a i tak zarabiają nieźle jak nie z państwowego to z prywaty i na bank nie umierają z głodu. Czemu właśnie np. nauczyciele mają zarabiać mniej niż średnia krajowa ?? Przecież często i praca nie kończy się w szkole ale muszą też pracować w domu tak samo jak lekarze dokształcać się podwyższać swoje kwalifikacje itd.
A co do samochodów sądzę że są dobrym miernikiem nawet jeżeli są na kredyt to ten kto wzął tan kredyt musi go z czegoś spłacić.
Raczej to nie jest zazdrość czy nienawiść raczej jak cię widzą tak cię piszą.
Wolałbym dać te pieniądze np. górnikom bo oni pracują ciężko w nie przyjaznych warunkach często narażając życie niż NIEKTóRYM LEKARZą

4 stycznia, 15:24
~max, bc, 78.x.x.18

Przeczytałem własnie ostatnie posty. Widzę, że sie nie rozumiemy... Specjalnie sie nawet nie dziwię. Nie chcę już was pouczać, to orka na ugorze. Temat jest trudny, wiem. Poczekamy razem na rozwój wypadków. Nie będę więcej pisac w tym wątku, trzymajcie się ciepło w te mrozy...

4 stycznia, 19:35
~dottore, Boesławiec, 83.x.x.145

kontraktu nie ma
poradnie nie działają
rentgen nie pracuje
karetki nie jeżdżą
oddział ratunkowy stoi rozbabrany
a pani dyrektor Urszula F ma się dobrze - nadal pobiera dyrektorską gażę.... ze szpitalnej kasy - ciekawe za jaką to pracę ?
co ona tam jeszcze robi !

5 stycznia, 15:15
~exbol, wrocek, 88.x.x.211

Kłamczuszek z Ciebie!!!/i słabo poinformowany/!!!

5 stycznia, 15:54
~do exbola, Zalesie, 62.x.x.177

Boleslawiec piekne miasto szkoda ze niemamay sie czym zachwycac tylko ceramika nam zostala tyle po tak przemyslowym miescie szpital zgadzam sie dno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 stycznia, 17:39
~edyta, boleslawiec, 83.x.x.195

wszyscy inni rządzący szpitalem też mają sie dobrze np.
pan cezary p rządzi szpitalem już 10 lat jako starosta i vice
pan krzysztof p ma poradnie
były starosta i szef kasy chorych rządzi innym szpitalem
były starosta jest prezydentem
słynna pani doktor rządzi dalej i obstawia rodziną
dwóch dyrektorów - dyrektoruje gdzie indziej
i oni wszyscy NIEWINNI

no jeden z byłych ma kłopoty może siedzi ?

5 stycznia, 18:07
~do exbola, b-c, 82.x.x.29

Przeczytałam Wasze posty,to takie trudne, czy znajdą sie mądre rozwiazania?
Ale wypowiedź "belfer-a" bardzo mnie wzburzyła! Takim nauczycielom jak TY-NIGDY NIE DAŁABYM PODWYŻKI, a wręcz przeciwnie, pierwszy do odstrzału; jak pedagog może użyć określenia..debilowate dzieci....Hej człowieku .zastanów sie czy nadajesz się do tego zawodu.Wiem, że jest wielu takich, którzy nie dawali sobie rady w przemyśle, ukończyli jakieś kursy pedag.(zaocznie) i przeszli do szkół-maaakaaabraa. Nie kal naszego zawodu swoimi wypowiedziami. A tak prywatnie, to zastanów się, czy już nie czas na emeryturę.

P.S
Mam 30 lat pracy w tym zawodzie, i z doświadczenia wiem,że jak sie
nauczyciel wyraża o swoich uczniach - tak też pracuje.A tacy przynoszą w nauczaniu więcej szkód niż dobra.

5 stycznia, 18:07
~kosa, Bolesławiec, 83.x.x.215

Reasumując /cenny post" kosa"/w każdym zawodzie są lepsi i gorsi ,ale zawsze tematem numer jeden są Ci "bulwersujący".I nie ma takiej profesji ,o której znając naszą polską mentalność nie dałoby się dyskusji jak powyżej rozgrzać.Nie tędy droga-by opluwać się nawzajem i budować niepotrzebne barykady.:)))Miłego wieczoru!

5 stycznia, 19:00
~zdzichu, to tu, 89.x.x.176

Marcin był operacja wyrostek w szpital w B-cu !!!Marcin mam idż do lekarz poradnia chirurgiczna ! Marcin był idż do poradnia chirurgiczny pani resteracja mówi jest zamkięta poradnia chirurgiczny ! Do 14.01.2008. Otwarta poradnia chirurgiczna !!! Marcin mam jest chory jest karta skierowanie do poradnia chirurgiczna !!! Bardzo proszę otwarta poradnia chirurgiczna bardzo potrzeba poradnia chirurgiczna !!!! Co będzie chory pacjenta jest potrzeba poradnia chirurgiczna !!!

6 stycznia, 16:26
~Marcin, 83.x.x.33

Marcin jak przestaniesz mówić szyfrem, to może cię przyjmą!

Do "dottore":
dgn: Wiki crack. (Chodzi o dreszcz emocji, jaki towarzyszy człowiekowi, kiedy jego wpis stanie się tematem dyskusji).
Zalecana kuracja: całkowite odstawienie kompa (zwłaszcza służbowego) na 6 m-cy.
Gwarancja wyleczenia: żadna, aczkolwiek występują okresy remisji

6 stycznia, 17:18
~prof.Wilczur, 84.x.x.208

Marcin bardzo jest chory i mam chora i boli ropa i był krew. Marcin w dzisiaj bardzo boli ropa i krew. Bardzo proszę otwarta poradnia chirurgiczna !!!!!!!!

12 stycznia, 17:42
~Marcin, 83.x.x.84

co sie juz nie dzieje wsztstko zamykaja jeszcze troche to nas zamkną

17 stycznia, 14:04
~kk, dobra, 212.x.x.10

reklamy

II Prywatne Gimnazjum i Prywatne Liceum Ogólnokształcące "Collage"
Rowery Apanasewicz - Dobre Sklepy Rowerowe
Alarm System s.c.
Buderus Partner - Technika Grzewcza
Jakubiszyn
Sklep ogrodniczy Zielony Ogród
Crystel
Automatyka Bramy
M&M Kredyty
Szkoła Języków Obcych Expert

reklamy

Euphoria - Salon Piękności
MOSiR - Wakacje 2008
Centrum podróży Sunny Holiday
Villa Ambasada
VIP- Licencjonowane Przewozy Po Kraju i Europie