» zaloguj się      o serwisie | reklama | kontakt

dodaj zdjęcie do galerii   |  dodaj ogłoszenie   |  dodaj wydarzenie

 

na stronie jest 646 osób
wydanie 1474, 4 lipca 2008
ISSN 1733-0858

Glinoludy w Berlinie

B.org > Sondy

Deklarowana niechęć wyborców wobec kandydatów na prezydenta miasta w wyborach 2006

Kto najmniej nadaje się na prezydenta?
Roman Piotr (PiS)41 % 41 %
Burniak Józef (SLD)29 % 29 %
Stasik Karol (PO)15 % 15 %
Stefanik Wiesław (ZB)9 % 9 %
Kalisz Janusz (Komitet Obywatelski)6 % 6 %

Liczba głosów: 562
Czas trwania sondy: 17 października 2006, 11:10 - 24 października 2006, 11:10

Opinie czytelników (66)

Myślę że wszyscy ci Panowie powinni stanąc ponad podziałami i
spróbować rzadzić razem ramię w ramię i to było by godne naśladowania.........eh poniosła mnie fantazja.
A tak na poważnie powinien wygrać....... lepszy

17 października 2006, 18:08
~Jerzy Gałan, Bolesławiec, 192.x.x.97)

Zdecydowana większość ludzi myśli pozytywnie ale takich brakuje wśród prowadzących ten portal. Pluralizm króluje szczególnie w przewrotności zadanego pytania.
Ciekaw jestem czy tą wypowiedź też wytniecie. Pozdrawiam wycinających.

17 października 2006, 21:14
~Orion 23, Bolesławiec, 83.x.x.111

No i kto kreuje nienawiść????

17 października 2006, 21:16
~Orion 23, Bolesławiec, 83.x.x.111

A mi się zadane pytanie podoba. Widzicie sprawdzamy umiejętność czytania ze zrozumieniem. Stąd takie przewrotne pytanie jest jak najbardziej na miejscu. Ciekaw jestem ile osób nieprawidłowo przeczytało pytanie?
Popieram takie sondy.
Pozdrawiam

18 października 2006, 07:45
~Bolesławianin, B-c, 192.x.x.250)

Dlaczego nie można już komentować artykułu "PiS rozpoczęło kampanię wyborczą"? Jak rozumiem oświadczenie portalu jest nieomylne? Oj przespało się zajęcia z etyki dziennikarskiej, przespało...

18 października 2006, 10:09
~Czarny, 83.x.x.149

Świetna ankieta. Gratuluję pomysłu. Dzięki temu widać niezadowolenie z poszczególnych kandydatów.

18 października 2006, 12:09
~Marek, 83.x.x.88

Karol Stasik

18 października 2006, 18:33
~Ola, 172.x.x.247)

Stasik Karol przewrotny jak ta sonda popieram na nie.
Pozdrawiam Pana Karola

18 października 2006, 23:47
~Orion 23, Bolesławiec, 83.x.x.32

stasik i burniak dwa bratanki od robienia kieszeni i od szklanki

19 października 2006, 13:35
~adam, b-c, 83.x.x.134

Adamie, nie ośmieszaj się. Informuję Ciebie i wszystkich, którzy wchodzą na tą stronę, że można o mnie nawet powiedzieć,że gwałcę staruszki tylko nie to, że ktoś widziałmnie ze "szklanką". Ci co mnie znają wiedzą, że nie piję w ogóle alkoholu

19 października 2006, 16:40
~Józef Burniak, Bolesławiec, 81.x.x.184

Glosuje na Pana Romana poniewaz to co juz zrobil dla Boleslawca jest niewspolmierne do tego co zrobili dotychczas Jego poprzednicy.Takiego gospodarza jeszcze Boleslawiec nie mial i zycze Panu Romanowi zwyciestwa i zapalu oraz zdrowia do dalszych dzialan dla dobra wszystkich mieszkancow.

19 października 2006, 16:46
~Karolina, Portland,Oregon, 146.x.x.16

Panie Burniak, tym tekstem ze staruszkami to się Pan już totalnie poniżył. Bez komentarza.

19 października 2006, 19:13
~wr, 88.x.x.3)

Dziś rano otworzyłem lodówkę i... no jeszcze tym razem nie zobaczyłem jednego z kandydatów, którego tak namiętnie i nachalnie pokazujecie w "Wydarzeniach".

19 października 2006, 19:56
~Bolesławita, Bolesławice, 84.x.x.208

Jak na ambitnego polityka to bardzo szlachetne, że nie gwałci staruszek - starsze panie napewno poczują się bezpieczniej w mieście.

19 października 2006, 23:15
~Bolec, Bolesławiec, 83.x.x.50

coście się czepili pana B. i bogu ducha winnych staruszek????? Czy naprawdę nie macie innych rzeczy do roboty?????????? Zostawcie człowieka w spokoju!

20 października 2006, 07:00
~baśka, Bolesławiec, 84.x.x.138

Czyżby pan J.B. od lawiny postów na swój temat dostał wypieków na twarzy? Sam zaczął pisać o staruszkach. Może na razie wystarczy stara lewica i ci sami działacze a pan B niech się najpierw zastanowi zanim coś palnie.

20 października 2006, 07:53
~max, Bolesławiec, 83.x.x.226

Jesli to mnie osmiesza to pana kadencja byla mega kabaretem, rozumiem ze moja babcia moze czuc sie bezpiecznie ale mimo to nie zaglosuje na pana.
Panie J. B prosze zostawic moje miasto w spokoju !!

20 października 2006, 17:06
~adam, b-c, 83.x.x.153

gratuluje karolina chyba nie zrozumialaś pytania w ankiecie ,a co do oddawania głosów to może być problem chyba że b-c jest w USA i może obudzę się w innym świecie.

20 października 2006, 18:40
~artur, b-c, 87.x.x.119

Pomyliłem się! Chciałem zagłosować przeciw Kaliszowi, a zagłosowałem przeciw Stefanikowi.

20 października 2006, 22:06
~Lolek, Bc, 83.x.x.159

Musisz więc nauczyć się czytać ze zrozumieniem!
Pozdrawiam.

21 października 2006, 08:54
~baśka, Bolesławiec, 84.x.x.138

Pan B.naprawdę sie poniżył tą wypowiedzią o staruszkach.Za jego kadencji nie doszło do żadnej konkretnej i znaczącej zmiany sytuacji w naszym miescie.Moim zdaniem urząd prezydenta powinien objąć P.Roman,gdyż zrobił już bardzo duzo.

21 października 2006, 10:55
~B, Boleslawiec, 83.x.x.151

Jak wiele się zmienilo za prezydentury Piotra Romana on dba o nasze miasto, gratuluje i pozdrawiam.Tkich trzeba.

21 października 2006, 17:55
~ROMEK, BOLESŁAWIEC, 87.x.x.146

Głosuję na Piotra Romana.On jako jedyny prezydent w tym mieście zauważył młodzież.Za to dziekuje Panie Prezydencie i zycze powodzenia.Mam nadzieje,że przez kolejne 4 lata bedzie Pan szczycił nas swoją prezydentura...

21 października 2006, 18:15
~gosia, Bolesławiec, 80.x.x.2

Baśka. A ty lepiej pomyśl zanim wyciągniesz pochopny wniosek.

21 października 2006, 18:25
~Lolek, B-c, 83.x.x.228

Org, czywy macie jakis uklad z Burniakiem ze wyswietlacie go na pierszej stronie.

21 października 2006, 19:17
~Fido, B-c, 83.x.x.32

Piotr Roman zmienił nasze miato na lepsze.2

21 października 2006, 22:53
~edward, bolesławiec, 217.x.x.229

Fido, czy nie widzisz napisów REKLAMA? Chyba im Burniak zapłacił. Świetny pomysł na sondę :)

21 października 2006, 23:10
~Andrzej, 83.x.x.42

Panie J.B i Panie K.S. dajcie już ludziom Bolesławca odpocząć od siebie - nie udawajcie rywalizacji - tylko patrzeć jak pójdziecie w jednym szeregu

22 października 2006, 09:47
~halszka, Bolesławiec, 83.x.x.90

Myślę że Pan J.B był i bedzie lepszym prezydentem od pana P.R .Jest bardziej przychylny dla ludzi . Potrafił im pomóc .Nie przeszedł obojętnie obok nieszczęścia ludzkiego !. Jest poprostu człowiekiem ! A młodzieżą powinni się zająć przedewszystkim RODZICE ! Gdzie oni są ?

22 października 2006, 11:57
~Dana, Bolesławiec, 83.x.x.234

Pan Kalisz niech się zajmie szpitalem i ludzmi leżącymi w nim !!!

22 października 2006, 12:01
~Dana, Bolesławiec, 83.x.x.234

Przecież się zajmuje. I to bardzo dobrze. Niech Panu Bóg błogosławi i niech Pan się tak opiekuje całym Bolesławcem

22 października 2006, 17:24
~pacjent, Bolesławiec, 212.x.x.4

Nie zmienia się tego co jest dobre. Piotr Roman robi swoje i to bardzo dobrze ,tak trzymać

22 października 2006, 19:06
~Ryszard, BOLESŁAWIEC, 87.x.x.146

ja zagłosuję na pana J.B. wiele zrobił dla zwykłych ludzi

22 października 2006, 22:07
~mysz, Bolesławiec, 83.x.x.190

Ciekawe co takiego J.B. zrobił dla zwykłych ludzi. Chyba raczej dla tych z lewicy. Gratuluję za to pomysłu z babcią :) Jeśli wygra wybory, to zanosi się na super ubaw, jak za czasów PRL - aby Polska rosła w humor a ludzie żyli weselej.

22 października 2006, 22:47
~gość, Bolesławiec, 83.x.x.200

Biorąc pod uwagę dokonania poszczególnych kandydatów dochodzę do wniosku, że to Pan Piotr Roman wykazał sie piastując funkcję prezydenta z tego względu popieram jego kandydaturę ale, bo takie ALE zawsze są. Pan Roman stracił głosy przez partię Prawo i Sprawiedliwość czyli głosy poszły w PiSdu

23 października 2006, 11:52
~Sprawiedliwy 1, Bolesławiec, 83.x.x.47

Roman ma dobrego piarowca-marketingowca i doskonale wie, gdzie i jak sie ustawic zeby wygladalo to w oczach odbiorcow-wyborcow na jego sukces.
Jego dzialania ograniczaja sie do dzialan na rzecz budowy wizerunku ojca-zbawiciela i dobroczyncy dla okreslonej grupy obywateli - praktykujacych katolikow-emerytow. Innych nie zauwaza bo przeciez nie chodza do kosciola a w zwiazku z tym nie beda na niego glosowac. Nic po za tym.

23 października 2006, 12:17
~mick, Bolesławiec, 212.x.x.182

NIe ma lepszego kandydata niż obecny Prezydent. To czego dokonał przez 4 lata to żaden inny wcześniej nie zrobił. Bolesławiec jest prawie we wszystkich ogólnokrajowych rankingach po raz pierwszy. Wcześniej nigdzie nie istaniał. To się liczy, bo za tym idą inne rzeczy, inwestorzy, pieniądze. To jedna z wielu rzeczy, które powodują, że będę głosowała na Romana

23 października 2006, 12:33
~misio, b-c, 83.x.x.150

Myślę,że są lepsi kandydaci od obecnego prezydenta

23 października 2006, 19:08
~mysz, b-c, 83.x.x.212

A ja myślę, że większość rzeczy, którymi chwali się obecny prezydent zostało zapoczątkowane i załatwione przez jego poprzedników. ISPA załatwił Józef Burniak a swoim podpisem finalizował P. Roman. Ale nie byłoby tej ISPY gdyby nie Burniak jako dyrektor PWIK i jego pracownicy, którzy przekazali część firmy pod zarząd miasta.
Inwesttorzy pojewili się właśnie w związku z tak dużą inwestycją jaką jest ISPA.
Nie mówię, że Roman nic nie zrobił ale większość to nie jego zasługa.
Nie będę głosował na obecnego prezydenta.

23 października 2006, 19:33
Życzliwy, Bolesławiec

A ja uważam, że to bzdura:
Co do PWiK, To "Wojewoda Dolnośląski, Stanisław Łopatowski robił wszystko, aby uniemożliwić komunalizację PWiK" – pisał w liście do Premiera Rzeczypospolitej prezydent Piotr Roman.
Radni zapowiadali zbieranie podpisów mieszkańców pod petycją skierowaną do premiera. Prezydent Roman zapowiadał też, że gmina skieruje pozew przeciw wojewodzie do prokuratury.
Nie uwierzę, że pan B. oddał część firmy bez żalu, po prostu nie miał wyboru.

23 października 2006, 23:58
~gość, Bolesławiec, 83.x.x.191

Do gość,
widzisz nie masz racji. Walne zebranie pracowników PWIK zagłosowało o przekazaniu części zakładu miastu. Nie jak piszesz Józef Burniak. Widzisz zakłady państwowe rządzą się innymi prawami. Więc nie pisz mi jak uważasz bo racji nie masz.
Pozdrawiam

24 października 2006, 07:39
Życzliwy, Bolesławiec

Wole Romana od czerwonego i liberala - wiem ze Piotr to nie super kandydat ale szkoda czasu na powtorke bolca z czasow sld.

24 października 2006, 12:57
~adam, b-c, 83.x.x.134

Na pewno nie zagłosuje na Romana. Pierwszą rzeczą jaką zrobił po objęciu stanowiska było pozwalnianie ludzi z pracy i zatrudnieniu na ich miejsce swoich pionków.I to ma być niby sprawiedliwy prezydent???

24 października 2006, 13:08
~M, Bolesławiec, 83.x.x.106

Ja wolę pana Burniaka.Przynajmniej ma wyglad.

24 października 2006, 18:29
~mysz, 83.x.x.87

M, ty niewiez ze on ma sztuczne zeby

24 października 2006, 19:17
~FIDO, B-C, 83.x.x.69

Lepiej mieć sztuczne zęby niż cos innego

24 października 2006, 19:25
~mysz, 83.x.x.87

Np.sztuczny uśmiech

24 października 2006, 19:30
~mysz, 83.x.x.87

Ani Burniak ani Roman wygladu nie mają a pomocy z ich strony nigdy nie otrzymałem nawet po rozmowach z nimi tylko obiecanki same składali więc jak najmniej takich prezydentów.

24 października 2006, 19:36
~Laska, B-c, 192.x.x.210)

Adaś,widzę u Ciebie wielką urazę do Stasika - może Ci czegoś nie załatwił po znajomości! Czy Ty masz oczy otwarte? Roman otacza się najczęściej ludżmi głupszymi [...]. Stasik jest jaki jest, ALE W WIĘKSZOŚCI SPRAW ZAŁATWIONYCH W MIEŚCIE - to jego robota. Myślę że ludzie zaczynają to coraz lepiej zauważać i nie dadzą się nabrać na " ZMIANY" romanowe. Panie Roman zmarnował pan swój czas a teraz idzie inny czas-czas do roboty bo 4 lata minęły NASZE LATA! Tak nam dopomóż Bóg!

24 października 2006, 20:18
~Niezależny, Boleslawiec, 83.x.x.2

Mysza wolisz burniaka bo ma wyglad ?
Wyglad to za malo. [...] SLD to klamcy i byle komuchy, ktore popieraly i kreowaly zafalszowana historie POLSKI i dzis udaja ze nic sie nie stalo. Wladza w rece mlodych z nowymi pomyslami a nie starych typu "zawod dyrektor"

24 października 2006, 20:24
~adamo, b-c, 83.x.x.190

Nie lubie Stasika bo cwaniak z niego i tyle. Nie znam go osobiscie, tylko raz spotkalismy sie i to ja mu pomoglem. :)

24 października 2006, 20:34
~adas, b-c, 83.x.x.190

Adamo, Adaś i jak tam jeszcze się podpisujesz.
Ty masz jakąś fobię. Fobię typowo PISowską. Jakoś nie zauważyłem żeby inne ugrupowania i ich członkowie z bolesławieckiej sceny politycznej obrzucali innych taką nienawiścią i takim jadem rzucali. To jest działania katolików? To ja się takich katolików wstydzę.
Nie nawidzę zakłamania. Pozatym Prawo i Sprawiedliwie to zacznijcie siebie rozliczać i krytykować. Trzeba być "czystym" by czepiać się innych.
"..... rzuć pierwszy kamień ....."

24 października 2006, 22:59
Życzliwy, Bolesławiec

Szanowny czytelniku Stasik i Roman to [...] zapytajcie ich w jakiej parti nie byli są tam gdzie jest koniunktura [...] takim ludziem nie mozna zaufac [...].

25 października 2006, 13:51
~obserwator, Bolesławiec, 212.x.x.4

w zupełności zgadzam się z życzliwym

25 października 2006, 14:25
~mała, b-c, 84.x.x.138

zyczliwy jestes dlamnie nie zyczliwy ;0)

25 października 2006, 14:46
~adam, 83.x.x.134

Wolę pana Burniaka .Mam dość tych co tylko mówia piękne słówka a potem nie potrafią ich przekształcić w czyny.

25 października 2006, 15:15
~mysz, 83.x.x.143

dla mnie to właśnie p. Burniak jest najlepszym kandydatem na prezydenta i właśnie na niego oddam swój głos!!!

25 października 2006, 20:07
~mała, b-c, 84.x.x.138

A ja wolę "czerwonego" Burniaka od "czarnego" Romana ! Przynajmniej gryzonie wodne i piżmaki nie będą rządzić miastem!!!

25 października 2006, 21:57
~Woytek, 212.x.x.4

Burniak ma niestety długie wąsy. Tego nie lubię bo łaskoczą. Karoluś mój kochany ma przynajmniej króciutko przycięte i do tego ta jeżąca się bródka! To takie podniecające. A Piotruś? Trzeba w zbliżeniach uważać na okulary. Pozatym nosi przyciemnione i nie zawsze dokładnie widać czy mruży wzrok rozpływając się w rozkoszy.

Wygra Nasz Sympaticus Karolcio - tak typuję

Pzdrawiam aktywnych Wyborców

Meduza

25 października 2006, 22:04
~Meduza, 83.x.x.140

A ja mam nadzieje,że wygra pan Burniak.Może warto się zapisać do tej partii?

27 października 2006, 14:14
~mysz, 83.x.x.227

Pan Piotr Roman jest protegowanym pana ministra Lipińskiego(tego od taśm maturzystki Beger) i de fato to pan Lipinski będzie kształtował strategię dla Bolesławca pod kontem interesów PiS , a nie mieszkanców Bolesławca, gdy Pana Prezydenta Romana wybierzecie ponownie . Pan Prezydent Roman zrobi wszystko, czego życzył będzie sobie Pan misnister Lipiński(ten od taśm maturzystki Begerowej),gdyż Pan Prezydent Piotr Roman bardzo chce (chyba musi ,aby nie umrzeć politycznie) zostać posłem albo senatorem VI RP.

Do tej pory Pan Prezydent Roman realizował swa kampanie do prawyborów parlamentarnych w PiS dokonująć samych spektakularnych ,chybionych i całkiem nonsensownych posunięć ( iluminacja miasta :fatalne rozwiązanie techniczne,ale do przyszłych wyborów parlamentarych nie rozleci się , różnego rodzaju bufonady z występami artystów,którzy swych wystepów w warunkach ,jakie otrzymali w Bolesłacu,występów tych się wstydzą ).

9 listopada 2006, 18:35
~krezo z pisu, b-c, 83.x.x.123

Droga myszko Roman też by chciał aby Burniak przeszedł z nim do drugiej tury bo łatwiej by sobie z nim mógł poradzić, ale wtedy mielibyśmy powtórkę z rozrywki(sprzed 4 lat). Ludzie strasznie zawiedli się na Romanie więc zagłosują przeciwko niemu. Uważam, że tylko Stasik może dać radę. Stasik na Prezydenta!!!

9 listopada 2006, 23:01
~A'Men, 83.x.x.2

Najbardziej pracowitym i znającym się na gospodarce gminnej jest Józef Burniak. Ma duże doświadczenie i odwagę w podejmowaniu decyzji.

9 listopada 2006, 23:32
~Janek, Bolesławiec, 83.x.x.86

Największe inwestycje w tym mieście Przygotował Pan Burniak z poprzednim zarządem. To co pisze w gazecie ,,Platforma" jest prawdą. Pan Roman kończył przygotowane projekty przez innych. CZY nie zauważyliście, że w czasie jego kadencji tylko on ma głos w telewizji lokalnej. Nie widziałem żeby opozycja mogła się wypowiadać np. o sprawach miasta. Za Pana Burniaka pamietam, że występowali w lokalnej.

9 listopada 2006, 23:57
~Edek, Bolesławiec, 83.x.x.39

Roman jest ...

Dlaczego nie chciał by w Bolesławcu osiedlili się Trapiści? Dlaczego nie zaangażował się w temat?

Dlaczego udupił również kilka innych pomysłów na rozwój miasta?

Prezydent nie rozumie nowoczesności i wydaję mu się, że zaangażowanie w poprawę estetyki miasta wystarczy. Ale miasto to ludzie i ich troski, którzy chcą wiedzieć co spotka ich za lat 10 i 20. Wiedzą, że jak inni będą się bogacić to im też będzie lepiej.

Trapiści to nie tylko zakon. To znakomite piwo i sery i przeznaczanie ich dochodów na socjalne potrzeby lokalnej społeczności. Tego Piotr Roman nie zrozumiał. Szkoda.

10 listopada 2006, 05:05
~autochton, 83.x.x.139

Drogi Autochtonie ,żeby tylko tego obecnie rzadzący Bolesławcem nie rozumieli ,to by było rewelacjnie,całkiem dobrze byłoby ,gdyby cokolwiek rozumieli ze wspólczesnych procesów rozwojowych i cywilizacyjnych ,gdyby cokolwiek rozumieli,to -wierzaj mi-byłoby dobrze .

10 listopada 2006, 10:34
~alien, B-C, 83.x.x.140

reklamy

VIP- Licencjonowane Przewozy Po Kraju i Europie
Euphoria - Salon Piękności
Opus - Centrum Edukacyjne
Centrum podróży Sunny Holiday
MOSiR - Wakacje 2008

reklamy

Jakubiszyn
II Prywatne Gimnazjum i Prywatne Liceum Ogólnokształcące "Collage"
Laserowe Usuwanie Owlosienia
Biuro RONIN - Zbigniew Zawada
Crystel